Taller de metall i artesania

Durant el segon trimestre, els alumnes de 3r Segre han realitzat el taller “Metall i artesania” que ofereix la cooperativa Impulsem.

Amb molta il·lusió i dedicació, han elaborat els obsequis que es donaran als alumnes premiats en els jocs florals i també han fabricat un anell personalitzat.

En aquest taller, han après tècniques d’artesania del metall, han treballat en equip i han pogut mostrar i reforçar habilitats i actituds personals com l’atenció al detall, la paciència, el compromís, el saber estar i la tenacitat, totes elles molt importants.