Servei comunitari a les residències d’avis

Amb l’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut realitzem un intercanvi generacional que busca treballar la solidaritat, el respecte, el compromís, la responsabilitat i el diàleg amb els avis. Col·laborem activament amb algunes residències d’avis del barri amb l’objectiu que els nostres alumnes aconsegueixin donar el millor de si mateixos. A les sessions del març hem entrevistat als nostres avis en una sessió de coneixença, hem construït un arbre amb els nostres records més feliços o hem ajudat a decorar ous de pasqua. És un plaer veure somriure els nostres avis!