VIVÈNCIES DELS ALUMNES

Aquesta pandèmia ens pot haver fet veure que quan es parla de salut no només és la física, si no també l’emocional. Les nostres circumstàncies, la realitat que vivim i com l’enfoquem, ens fa sentir-nos d’una manera o altra.

Aquests dies a casa ens poden fer descobrir o reviure sensacions i emocions, algunes que ens donen energía però altres que ens la treuen, i no sabem ben bé el per què o el com, el que si sabem és que aquestes afecten el nostre dia a dia, i ho poden fer també en el futur, ja sigui proper o més llunyà.

Estar connectat amb un/a mateix i saber connectar amb els altres de manera emocional és molt útil per tenir un equilibri i creixement personal i comunitari.

És per això, que us compartim algunes reflexions que van elaborar alumnat de 1r d’ESO a arrel d’una tasca vers la salut emocional.

Redaccions