Jornada portes obertes

Benvolguts companys i companyes,
Un any més, en nom de l’equip directiu, us haig d’agrair la vostra col·laboració en aquesta exitosa Jornada de Portes Obertes.

Ens ha portat molta feina, però crec que podem estar orgullosos del resultat. L’institut feia goig. S’ha viscut un ambient festiu on hem pogut mostrar la nostra millor cara. Hem fet un tast d’experiències i treballs de qualitat presentats per alumnat feliç, compromès i autònom.
Les famílies que ens han visitat s’han emportat molt bona impressió del centre, del seu professorat i del seu alumnat.
Tot això ha estat possible gràcies a un important esforç per part de tots. Ens podem felicitar!
Si us plau, tutors, feu arribar als alumnes que han participat el nostre agraïment.