Jornada Matemàtica

Aquest dijous 7 de març, els nostres alumnes de 1r d’ESO van participar en una Jornada Matemàtica al Barcelona Congrés, on van tenir l’oportunitat de jugar a diversos jocs matemàtics juntament amb els alumnes de 6è de les escoles Agora, Calderón i Turó. Una gimcana dirigida pel professorat de les escoles i de l’institut va fer gaudir els alumnes d’una sèrie de jocs matemàtics.
A més, vam comptar amb l’ajuda dels nostres alumnes de 3r d’ESO, que van col·laborar activament en el desenvolupament de les activitats.
Aquesta trobada forma part de les celebracions del Dia Mundial de les Matemàtiques (14 de març) que inclouen una Jornada Virtual Matemàtica la setmana vinent, on els alumnes tindran l’oportunitat de resoldre problemes plantejats pels seus companys dels altres centres educatius.
Volem expressar el nostre agraïment al CRP de Nou Barris per organitzar i acompanyar-nos en aquesta enriquidora jornada.

Podeu llegir la notícia completa i veure un video de la jornada a la pàgina dels Serveis Educatius de Nou Barris” i enllaçar-ho amb: