Consell escolar – SECTOR ALUMNAT

Benvolguts alumnes,

Us informem que s’inicia el procés de renovació parcial del Consell Escolar. El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

Enguany es convoquen dues places del sector d’alumnes.

Es poden presentar candidatures fins el dia 9 de novembre a la Secretaria del centre, adreçades a la mesa electoral. Si us voleu presentar candidats, heu d’emplenar el document adjunt i fer-ho arribar a la Secretaria del centre.

DESCARREGA DOCUMENT

Les votacions es realitzaran presencialment el dia 23 de novembre.

Al document adjunt teniu informació d’altres dates importants relacionades amb el procés (publicació del cens, reclamacions al cens, etc.)

Animeu-vos a participar!

Elena Medina