Castaween 2022

L’últim divendres d’octubre vam celebrar la festa de Castaween, fusionant la tradició de la castanyada amb el Halloween.
L’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO va competir per fer la millor aula de por del centre i l’alumnat de 4t i Batxillerat es va implicar en la parada de castanyes i productes per l’esmorzar amb l’objectiu de recollir diners pel viatge de fi d’etapa.

Per arrodonir aquesta jornada terrorífica vam gaudir del túnel del terror, d’un cinefòrum amb projeccions de pel·lícules de diferents temàtiques i competicions esportives.