Castaween 2017

La celebració del Castaween 2017 a l’Institut ha estat tot un èxit! El túnel del terror que han fet els alumnes de 4t d’ESO,

sota la direcció de la coordinadora d’activitats del centre, ha agradat molt a tothom i els terrorífics alumnes de 4t ho han donat tot per decorar l’espai i interpretar les forces malèfiques i aterradores de molts referents cinemàtogràfics.
Impressionant també la implicació de tots els grups de 1r a 3r en el concurs de decoració d’aules: ha estat un bon assaig per a futurs túnels del terror, que prometen molta por!
Al mateix temps que tot això passava, els alumnes de 1r i 3r posaven en marxa una nova edició del projecte TEI, tutoria entre iguals, en què els alumnes de 3r d’ESO se’ls assigna un de 1r perquè li faci l’acollida a l’institut. El dia de la castanyada tenien una activitat entre apadrinats.
Tot plegat, una carregada d’energia que fa que tots ens sentim molt contents del nostre insti!