Castanyada 2021

El divendres 29 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’institut. La celebració va tindre lloc de 12:40 h a 14:40 h. Aquest any els cursos de l’ESO han dut a terme una activitat per a conèixer com celebren el dia dels morts a Mèxic.

Després de veure una presentació, uns vídeos i diferents imatges sobre aquesta tradició, els alumnes han decorat una màscara mexicana (Catrina) amb els motius típics d’aquest país.

Els alumnes de Batxillerat han jugat a un escape room virtual de lo més terrorífic. Han hagut d’esbrinar diferents dades i superar diferents proves per sortir el més aviat de la casa.