ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

DIMECRES de 16.00h a 17.30h

Dates d’inscripció/període beques: 23 de setembre a 9 d’octubre
Inici activitats: 14 d’octubre

Aquells interessats en fer basquet o futbol s’han de posar en contacte amb el Sese o amb el Club de Futbol Montsant respectivament.

PAGAMENT ACTIVITAT EXTRAESCOLAR AMB BECA:
Les famílies que sol.liciteu beca heu de pagar el cost de l’activitat, i un cop tingueu l’adjudicació de la beca se us farà el retorn del pagament.
El pagament s’haurà de fer a través d’ingrés o transferència bancària, la primera setmana d’octubre:

ES06 2100 0828 6202 0073 6913
TITULAR: AEE IES BARCELONA-CONGRÉS

IMPORTANT: recordeu posar com a concepte: NOM ALUMNE i ACTIVITAT (exemple: LAURA CANDELA. DANSA).
Un cop fet el pagament haureu d’enviar a: abel.beltran@congres.cat el resguard.

PAGAMENT ACTIVITAT EXTRAESCOLAR SENSE BECA:
Aquelles famílies que no sol.liciteu beca o se us denega la mateixa, haureu de fer un ingrés o una transferència bancària de l’1 al 5 de cada mes al següent número de compte:

ES06 2100 0828 6202 0073 6913
TITULAR: AEE IES BARCELONA-CONGRÉS

IMPORTANT: recordeu posar com a concepte:NOM ALUMNE i ACTIVITAT (exemple: LAURA CANDELA. DANSA).
Un cop fet el pagament haureu d’enviar a: tis@congres.cat el resguard.