Setmana de la ciència

Enguany del 8 al 17 de novembre se celebra la setmana de la ciència. Des de l´ Institut Barcelona-Congrés volem sumar-nos a aquesta celebració i hem demanat a alguns dels nostres

alumnes que preparessin pòsters científics d’algunes de les pràctiques que fan a l’institut a les matèries de ciències, amb el format d’informe científic. Els podeu trobar penjats per tot l’institut!

D’altra banda, hem preparat un petit qüestionari per aprendre una mica més de la història de la ciència. Aquest any, en particular, està centrat específicament en la taula periòdica, donat que l’any 2019 n’és l’any internacional. Hi haurà un petit premi per als professors i per als alumnes que hagin contestat més ràpidament de forma correcta.  Per tant, animeu-vos i participeu!

qüestionari