projecte IRTCA a Cosmocaixa

Ballerina 2019
Mesurador de piles
Seguidor de linies
Avui els alumnes de 4t Lleida que cursen la matèria de Tecnologia i TIC han participat a 5a edició de la Fira de Cosmocaixa del Programa Impulsem la Robòtica, Tecnologies Creatives a l’Aula (IRTCA2019),

sota la tecnologia Arduino, on han pogut mostrar els projectes finals que han ideat i construït. A l’edició d’enguany, s’han presentat 170 projectes de 34 centres participants de Barcelona ii tot Catalunya.
Els projectes del centre que hem presentat enguany han estat ben diversos: una casa domòtica, un vehicle seguidor de línies, una ballerina, un mesurador de voltatge de piles i una casa automatitzada.

També han visitat la fira els alumnes de 4t Tarragona, des de la matèria de Tecnologia i TIC, que s’han interessat pels projectes del centre i pels presentats per alumnes d’altres centres que any rera any busquen noves idees, innovant i sorprenent als participants i visitants.