Premis “Aula Amigable”

CONCURS L’AULA AMIGABLE DE LA COMISSIÓ DE MANTENIMENT
Els objectius principals són :

1. Mantenir l’entorn físic dels nostre institut de la millor manera possible per gaudir-ne i respectar-la.

2. . Conscienciar l’alumnat perquè respectin totes les coses materials de les que hem d’utilitzar i els espais on hi serem cada dia, i, així mateix gaudir-ne amb bon aprofitament. Un bon espai, endreçat, bonic, dóna caliu i ens hi influeix per ser més eficients com a alumnes, però sobretot com a millors persones.
· Els espais físics: aules, passadissos, biblioteca, tallers, patis, lavabos.
· Les instal.lacions: Bon manteniment de l’electricitat i fontaneria. Estat de les persianes enrrotllables.
· Les eines específiques, i d’altres estris, especialment a les aules.
· El moblament: el bon ús i conservació de pupitres, cadires de les aules i taules de de tallers.

D’acord als indicadors establerts a la programació anual de la Comissió de Manteniment, la valoració dels objectius presentats al començament de curs s’han assolit, i s’hi ha millorat respecte al curs anterior, que va ser la primera vegada que vàrem experimentar.
En aquest segon curs, l’alumnat ja estan més ben conscienciar que hem de respectar l’entorn on hi som tots els dies, i encara que sigui increïble els encanta la idea de ser premiats amb un pastís de xuxes.

El resum anual del curs 18-19 és el següent:

Hem obtingut 4 aules campiones les quals han guanyat la copa del mes durant tot el curs acadèmic .
1r AIGUA tutora Verònica Pallars,
3r AFRICA tutora Gemma Camps,
3r ANTARTIDA tutora Antònia Borda,
3r ASIA tutora Júlia Pérez.
Hem obtingut 2 aules subcampiones, les quals han guanyat 5 copes de les 8 en total:
1r AIRE tutora Mercè Julian
3r OCEANIA tutora Alicia Chamorro.

La valoració final de curs 18-19 és:
La satisfacció és la resposta positiva que hem obtingut entre l’alumnat de les diferents aules. Al llarg del curs, els passadissos han millorat en manteniment de neteja, la majoria de les aules han estat respectuoses en el seu manteniment diari.