Participació al taller de cinema

Durant aquest darrer semestre l’alumnat de 3r d’ESO del grup d’Oceania ha participat del Projecte Reacciona, patrocinat per la fundació SGAE i diferents Ajuntaments

i Diputació de Barcelona, i dinamitzat pel Taller de Cinema, el qual posa tot el material tècnic i humà necessari per possibilitar l’elaboració de les obres audiovisuals. La finalitat del projecte és treballar la consciència social i la cultura de pau mitjançant la realització d’un curtmetratge per part dels alumnes, tot plegat en un context general d’aprenentatge i servei.

El grup d’Oceania ha volgut prendre consciència de la feina que fa el Casal dels Infants al que hi ha dedicat un rap.