La Garrotxa

Hem acabat el tercer projecte anual a 3r d’ESO, La Garrotxa. Com a cloenda fem aquesta setmana una exposició dels volcans que els alumnes han construït, i que sobretot han gaudit fent-los explosionar.

Així, tenim a petita escala alguns dels volcans de la Garrotxa que els alumnes han volgut reproduir.
També s’han sumat a la iniciativa els alumnes de 1r de l’ESO amb els que, durant aquest curs estan treballant en el projecte TEI. Han dut a terme una sèrie d’experiències al laboratori simulant les explosions dels volcans, i han grabat .uns vídeos que també podeu veure durant l’exposició. Esperem que us agradi tot plegat!.