La Garrotxa 2019

En el marc del projecte de La Garrotxa els alumnes de  3r d’ESO han visitat la comarca. La zona volcànica ha estat una gran descoberta, un magnífic paisatge primaveral acompanyat d’un gran esclat de flors i verd exuberant.

Els alumnes han pogut visitar el Croscat i aprendre moltes coses sobre els volcans. També la visita a la fàbrica de iogurts de La Fageda ha estat del seu interés. Fer una passejada per la granja, tot i les olors característiques, i poder saludar a les simpàtiques vaques ha sigut una experiència molt  gratificant!