La fira de la Màgia 2019

De nou aquest curs els alumnes de 3r d’ESO han fet cloenda del projecte La fira de la Màgia amb a mostra de treballs realcionats amb la màgia a Can Basté.

Els alumnes de les escoles de primària Calderon, Àgora i Palma ens han visitat i no han faltat l’entusiasme i la sorpresa de petits i grans.
Vam engegar el projecte a l’institut amb l’ espectacle de màgia amenitzat pel mag Ferran Homar seguit d’una sèrie de treballs realitzats pels alumnes en diferents àmbits. Les il.lusions óptiques, els experiments de laboratori, les bruixes i els aquelarres, els trucs de màgia realitzats pel alumnes Barnamags, el calidoscopi, les paraules màgiques i la literatura màqica han donat contingut al seu treball durant aquest dies plens de màgia. L’any vinent……continuarem amb més!