Escoles sostenibles

Els alumnes de l’optativa d’Hort de 2n d’ESO van participar ahir a l’acte de cloenda del programa Escoles + Sostenibles, de l’Ajuntament de Barcelona.

Durant l’esdeveniment, celebrat a les Cotxeres de Sants, els alumnes van presentar a altres centres el projecte de l’hort i les activitats que s’hi han dut a terme aquest any, com per exemple la construcció d’una encanyissada amb xarxa contra els coloms; la introducció de flors i plantes aromàtiques per a l’equilibri de la biodiversitat i l’atracció de pol·linitzadors, i el tractament ecològic de les plagues que ara ataquen els nostres cultius. L’acte va acabar amb un esmorzar de germanor i un espectacle de circ que va fer les delícies dels assistents.