COL·LABOREU EN LA RECERCA CONTRA EL CÀNCER!

video lipdub profes
video lipdub alumnes
fotos
Des del 26 fins al 30 de novembre els alumnes de 2n d’ESO han participat en el projecte de primer trimestre dedicat al càncer, en el qual recapten diners per a la Marató de TVC. El dilluns van visitar l’institut experts en la recerca mèdica i representants d’entitats que treballen per fer costat als malalts;

el dimarts i el dimecres els alumnes van assistir a diferents tallers sobre la malaltia, tractada des de diverses perspectives (prevenció, risc, alimentació, etc.); l’endemà, l’alumnat va córrer contra el càncer i va elaborar braçalets, felicitacions de Nadal i altres materials per vendre i col·laborar en la recol·lecta, i el divendres van visitar l’Institut d’Oncologia de la Vall d’Hebron, on van poder ser testimonis de les últimes investigacions contra la malaltia. Per últim, i per incentivar la recollida de diners, van gravar un lip dub amb la cançó de la Marató d’enguany. Tots som responsables en la lluita contra el càncer: col·laboreu-hi!