Cloenda Mus-e

Avui divendres, els alumnes d’Arts Escèniques de 4t d’ESO han participat en l’acte de cloenda del Projecte Mus-e. Hem anat a l’Ateneu Popular de Nou Barris. Allà hem estat amb totes les escoles del barri que participen en el projecte.

Hem participat amb una perfomance creada i dirigida per l’artista que ens guia, la Míriam Escurriola. El títol és “De qué me culpas”.
El resultat ha estat molt bonic. És un espectacle molt visual, molt actiu i amb un missatge molt clar: NO SOM OBJECTES, SOM PERSONES AMB SENTIMENTS I PENSEM PER NOSALTRES MATEIXOS. NO ENS HEM DE DEIXAR OPRIMIR PER NINGÚ. TOTHOM TÉ LA POSSIBILITAT DE SORTIR DE LA CRISI I ABANDONAR LES RELACIONS TÒXIQUES.
Esperem que us agradi
Video.