BALLALCEL TORNA A TOCAR EL CEL

El passat 12 de maig el grup de noies que fan l’activitat extraescolar de dansa es van presentar al concurs de dansa escolar B&S Dansa,

en la categoria D secundaria, amb el grup Ballalcel. Van obtenir un magnífic resultat guanyant el 2º premi. Aquestes 10 nenes conjuntament amb la seva professora Lita Casas estan fent un gran treball, recordem que l’any passat van ser les guanyadores en el concurs, i enguany repeteixen. Han participat en altres esdeveniments del barri, com les fetes de Nou Barris i participaran també en la festa de final de curs de l’AFA i l’Associació Esportiva del proper dilluns 18 de juny, no us perdeu l’oportunitat de veure-les. Aquí teniu una petita mostra del que fan.