Saló Manga

Avui els alumnes de primer d’ ESO i els de la optativa de manga i còmic de tercer d’ ESO juntament amb uns professors acompanyats i l’ educadora social del centre hem pogut gaudir d’un passeig llarg pels diferents pavellons del Saló Manga.

Hem pogut viure Bola de drac, Doraemon, Arale, personatges que ens han acompanyat en la nostra infantesa televisiva i experimentar en la nostra pell com dibuixa un robot, observar diferents tipus d’objectes relacionats amb aquest tipus d’art japonès: bonsais, indumentària tradicional japonesa,costums gastronòmiques.. diferents expositors plens de treballs manga, podiem aprendre a dibuixar amb les diferents activitats que proposava l’ escola Joso, podiem observar diferents materials artístics propis del manga i tècniques hi havien diferents artistes dibuixant en directe també es creaven dibuixos assistits per ordinador, robots,tecnologia, concurs de disfresses, tot a tot color!!!!:)))