Portes obertes 2019

Dissabte 9 de març va tenir la jornada de portes obertes de l’institut. Alumnat, professorat i famílies ens vam implicar per obrir i mostrar el nostre institut i la nostra manera de fer a les famílies que estan en el complicat moment de triar on fer la secundària.

Pensem que la jornada ser tot un èxit. L’assistència de famílies noves va ser molt important, la sala d’actes feia goig i els espais oberts i els tallers van donar molt bona impressió als pares i mares. Per part del nostre alumnat i les seves famílies també hi va haver una bona participació. Moltes gràcies a tothom que heu fet possible aquesta jornada.