Marxa fent Esport 2018-2019

web
El programa “De marxa fent esport” dóna l’oportunitat als joves de la ciutat d’integrar la pràctica esportiva en el temps de lleure.

L’objectiu del programa “De marxa fent esport” és que no abandonin l’activitat física, promocionar un estil de vida saludable i prevenir conductes de risc.
Aquesta iniciativa va néixer després de detectar que molts adolescents de quart d’ESO, quan deixen l’escola i segueixen l’itinerari educatiu, abandonen l’esport.“De marxa fent esport” vol integrar la pràctica esportiva dins el temps de lleure dels adolescents.
Els nostres alumnes ha pogut gaudir d’aquestes activitats per un dia