UPC. Reciclatje

Amb els alumnes de Batxillerat Científic hem anat a l’escola d’enginyeria de la UPC a fer assajos per tal de reciclar els plàstics

i també aprendre a analitzar per infrarojos de quins polímers estaven fets alguns productes (com les carcasses de mòbils o els rellotges dels propis alumnes). Hem repassat problemes importants com que els plàstics contaminen, costen molt de reciclar i que cada vegada queda menys petroli com a matèria primera d’aquest material; així doncs, haurem de buscar alternatives… Però en definitiva, el més important es reduir el consum de tants embolcalls i envasos de plàstic com puguem.
Ja sabeu, per un NADAL sense plàstics, vigileu el que compreu….els polímers estan per tot arreu!