Parc Tecnològic Nou Barris

El dimarts 23 d’Octubre, els alumnes de 1r de Batxillerat CT van fer una visita al Parc Tecnològic de Nou Barris. La visita és la primera part del programa per promoure les vocacions cientificotecnològiques entre els alumnes.

En les pròximes setmanes els alumnes de 1r de Batxillerat CT aniran durant dos matins a fer l’activitat Shadowing, on hauran d’acompanyar a un treballador d’una empresa del Parc Tecnològic per observar com és el dia a dia dels treballadors i adquirir coneixements reals d’una professió de futur. Finalment hauran de realitzar un NABCH sobre un producte o servei de l’empresa. Amb aquesta informació prepararan un “Elevator Pitch” i faran un concurs per veure quin és el millor.