OLIMPIADES DE QUÍMICA

ORGULL D’ALUMNES !!!!!
Orgull i emoció d’acompanyar als vostres companys de 2n de Batxiller a les primeres OLIMPIADES DE QUÍMICA en les que el nostre centre participa a la UNIVERSITAT de Barcelona.

Només pel fet de voler intentar-ho, ja us dic BRAVO.
Però a més, el veure als alumnes Ian CRIADO, Inés MORA I Lakhbir SINGH entre tants i tants estudiants d’altres centres, treballant dur i de forma constant, jo, com a la vostra profe, només puc dir, GRACIES per la vostra motivació i per oferir-me aquests moments d’orgull.
Tot i si no arribeu a classificar-vos entre els 21 millors, d’entre probablement més d’un miler d’estudiants que a Catalunya s’han presentat, per passar a la fase nacional, estic convençuda que obtindreu molt bons resultats.
Espero i crec que servireu d’exemple per a molts dels vostres companys que també empenyen amb força ja des de 1r de Batxiller.