Olimpiades de la Química

Des del Departament de Ciències, i més concretament Química:
Ens complau comunicar-vos que en aquesta primera vegada que ens presentem a les Olimpiades de la Química, els nostres alumnes han obtingut MOLT bones marques en els seus resultats.

L’alumne Lagbhir ha obtingut la 37ª posició d’entre 378 alumnes inscrits de tota Catalunya, la 20ª posición d’entre els 226 inscrits a les Universitats de Barcelona, Universitat Autònoma Barcelona, Universitat Politècnica Catalunya i Universitat Pompeu Fabra, i la 15ª posición dels 147 inscrits a la Universitat de Barcelona. L’alumna Inés Mora també ha quedat la 33 d’entre els 147 inscrits a la UB.
Al centre Barcelona-Congrès i Departament de Ciències ens omple de satisfacció el vostre èxit. MOLTES FELICITATS.