Benvinguts a La mirada de Medusa

Començar un projecte nou sempre fa una mica de vertígen i en aquesta ocasió no és diferent.

La idea era que un grapat d’alumnes de 4rt publiquessin en un blog, connectat a la web del centre. Objectiu: que aquests alumnes es sentissin motivats fent un tipus de tasca que resultés útil per a la comunitat educativa en general i per a ells en particular. Així que vaig pensar que fessin de reporters dels diferents projectes que es duen a terme al centre, d’una banda, i que també podríem contribuir al vessant escènic de l’institut creant petites obres teatrals. Estaríem parlant de treballar dos estils literaris que no són els freqüents i a què no estan tant habituats, incorporant, a més, la novetat de la publicació a la xarxa en lloc de fer-ho en paper.

I amb aquests objectius neix La mirada de Medusa i els seus Medusill@s, com ells mateixos s’han denominat.

A partir d’aquest moment el blog els pertany.