Projecte Pati Actiu. L’esbarjo, un moment d’oportunitats.

L’activitat al pati és una part important del nostre projecte educatiu.

L’hora de l’esbarjo és un context idoni per promoure l’esport, la cultura, els valors i la convivència. L’abordem des d’una perspectiva educativa.

Oferim diferents propostes i diferents interessos per donar diverses oportunitats d’aprenentatge i arribar a tothom. Aquesta mitja hora diària està gestionada per professorat i per tant garanteix poder conèixer més i millor el nostre alumnat.

Durant el temps del pati poden practicar esports com tennis taula, futbol, bàsquet , voleibol, anar a la bibliopati on poden gaudir de la lectura , préstec de llibres, jocs de taula, escacs , manualitats o d’una conversa en llengua anglesa. També poden anar a l’hemicicle o sala escènica on poden escoltar música i ballar per transmetre i generar benestar.

Gràcies al nostre alumnat, tots aquests espais de joc i creixement llueixen més que mai.

En motiu de les jornades de Portes Obertes d’aquest curs l’Àrea de Cultura Audiovisual de l’institut Baldiri Guilera ha realitzat el vídeo PROJECTE PATI ACTIU.