Premis literaris Tintablava per a joves del Prat

Un cop més l’Associació d’Escriptors del Prat de Llobregat, tintablava, ha celebrat el lliurament de premis del certamen literari per a joves del Prat. I ja anem per a la VIII edició de Microrelats, la VI de poemes i la II de relats socials i/o solidaris.

Com cada any, un bon grapat d’alumnes del Baldiri han participat i, enguany, tenim la satisfacció de comptar amb dos dels nostres alumnes que han acoseguit emocionar els membres del jurat amb les seves creacions:

L’Adrián Belinchón, de 4rt C, ha guanyat el segon premi de poesia amb “El Adiós”, i l’Albert Martínez, de primer de batxillerat A, ha estat guardonat amb el tercer premi de relats socials i/o solidaris pel seu relat “El darrer trajecte”.

Gràcies als alumnes que han participat i moltes felicitats a l’Albert  i l’Adrián pel seu treball!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *