Escacs a escala humana per segon any consecutiu

Najlaa El Yahyaoui, Nayara Pérez (4t ESO)

El passat dijous 5 de desembre, els nostres alumnes de 1r d’ESO del projecte d’escacs van anar al CEM Julio Méndez a oferir un espectacle d’escacs humans.  A diferència d’altres espectacles similars els nostres escacs humans es caracteritzen perquè són la representació fidel de partides que es juguen al mateix moment sobre una taula del costat, i no pas representació de partides famoses jugades en el passat. El Baldiri i l’Escola Jaume Balmes han protagonitzat per segona vegada aquest espectacle singular, en el qual han participat alumnes de cinquè i sisè de primària i alumnes de primer d’ESO. Les famílies dels alumnes participants han estat convidades a assistir per presenciar el joc. L’espectacle ha durat aproximadament hora i mitja. S’han jugat dues partides d’escacs, la primera guanyada pel Jaume Balmes i la segona pel Baldiri Guilera, el mateix resultat de l’any passat. Aquest empat fa presagiar una sana i duradora rivalitat entre ambdos centres educatius. Ha estat un dia per gaudir del joc i passar una bona estona.

Més info:

La Jaume Balmes i el Baldiri Guilera, protagonistes de la setmana d’escacs al Prat