Carnestoltes al Baldiri, divendres 17 de febrer

Després d’una setmana de consignes del rei carnestoltes, l’acte més esperat és el que va transformar el pati en un escenari teatral per tot l’alumnat d’ESO on van actuar centenars de participants davant d’un públic emocionat.

Els diferents grups d’ESO han realitzat les actuacions, disfressats de la temàtica escollida per cada nivell.

La part central de la festa és el concurs de disfresses per grup classe, acompanyat de les coreografies que porten dies i dies assajant.

Cal dir que aquest curs hi havia un jurat molt rigorós, l’alumnat del CFGS Ensenyament i Animació Socioesportiva de l’institut les Salines que van animar molt la festa.

Ara bé, els nostres alumnes no els hi van posar gens fàcil posant un llistó força alt.

Varem passar unes hores molt divertides.