Viatge a Cantàbria

Els alumnes de 4t d’ESO del 18 al 22 de juny del 18 al 22 de juny han gaudit d’uns dies fantàstics a Cantàbria. Els alumnes han visitat els llocs més emblemàtics de Cantàbria: la ciutat de Castro Urdiales, la ciutat de Santander ( el Far de Santander, la Península Magdalena, el petit zoo ( pingüins, foques marines…) i les 3 caravel·les, les coves del Soplao ( Patrimoni d’Arqueologia Industrial minera) , la neocova d’Altamira ( Santillana del Mar), i fins i tot han fet un descens en Canoa pel riu Saja , des de Torrelavega fins Suances i han navegat en vaixell per la Bahia de Santander.
El professorat acompanyant del viatge volem felicitar l’excel-lent comportament de l’alumnat durant tots els dies.