Participació al projecte Mart XXI: “És possible una colònia humana a Mart?”

Novament, aquest curs, alumnes de 4t d’ESO han tingut l’oportunitat de participar a l’edició anual del projecte multidisciplinar MART XXI organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).Les jornades, desenvolupades a l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial del campus del Baix Llobregat de Castelldefels, permeten un viatge d’exploració i descoberta de la ciència i la tecnologia al voltant d’un projecte que cerca l’establiment d’una colònia humana al planeta Mart. L’experiència, viscuda durant 5 sessions, esdevé una oportunitat motivadora que fomenta els interessos científics entre el nostre alumnat així com el treball en equip amb d’altres instituts de la comarca.
Aquí us deixem una fotografia de la tripulació d’aquest 2019. Esperem tornar-hi en properes edicions!