Des del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ens han comunicat que un dels projectes presentats ha estat seleccionat com a finalista en la categoria E3 (Llegir ciència) i ens fa molta il·lusió.
Es tracta de L’eix cronològic del curiós incident del gos a mitjanit de la Noa Berenguer, Alba Cáceres, Shuna Ye i Jingmi Zhu de 3r d’ESO D, on volen demostrar com l’eix cronològic no només serveix per a estructurar els fets sinó que també convida a una lectura profunda basada en el mètode científic. Us animem a tots aquells que encara no heu vist el vídeo a fer-ho!
El proper 4 de juny assistirem a l’acte de lliurament de premis al Caixa Fòrum de Barcelona on es desvetllaran els treballs guanyadors.
Molta sort i moltes felicitats, noies!



Comentaris recents