Objectius

Una vegada feta la diagnosi es creu convenient establir uns objectius (línia de treball) que ens permetran millorar i avançar cap a una millora de la competència digital tant de d’alumnat com dels docents.

Els objectius que es redactaran partiran dels punts febles detectats, tindran en compte els documents de centre (Projecte educatiu, projecte directiu…) i definiran l’Estratègia digital de centre.

OBJECTIU 1: Millorar l’acollida digital del professorat per facilitar-ne la seva incorporació.

OBJECTIU 2: Consensuar amb tot el claustre els procediments per avaluar la competència digital de l’alumnat de l’ESO per elaborar els documents d’avaluació competencial.

OBJECTIU 3: Continuar amb la promoció d’ús d’EVA i altres sistemes de creació i gestió de continguts per donar coherència a la línia del centre

OBJECTIU 4: Creació de documentació amb ajudes a la protecció de dades i la verificació de la informació per fomentar un ús correcte de la tecnologia.

OBJECTIU 5: Millorar la formació continuada en l’àmbit digital pel professorat per fomentar la innovació.