SETMANA DELS ÀMBITS TEMÀTICS

La setmana del 10 al 14 de febrer durant la 5a i 6a hora de classe es faran activitats relacionades amb cada un dels àmbits temàtics que treballem al nostre Institut.La planificació serà la següent:

1. Dilluns 10 de febrer: activitat de l’àmbit SOSTENIBILITAT. L’alumnat elaborarà un Boc’n roll. Recordeu que vam demanar comprar el material necessari fa unes setmanes per aquesta activitat.

2. Dimarts 11 de febrer: activitat de l’àmbit IDIOMES. L’alumnat farà activitats diverses per endevinar diferents idiomes (idiomes que no es treballen al centre) i es reflexionarà sobre la importància del coneixement d’idiomes.

3. Dimecres 12 de febrer: activitat de l’àmbit de LECTURA. L’alumnat jugarà amb paraules en llengua catalana i castellana a través d’activitats del format “passaparaula”.

4. Dijous 13 de febrer: activitat de l’àmbit de PROJECTES. L’alumnat s’agruparà per treballar de manera cooperativa i resoldre un Escape Room relacionat amb la temàtica dels refugiats de Síria.

5. Divendres 14 de febrer: activitat de l’àmbit de TECNOLOGIES. L’alumnat visionarà un vídeo de la sèrie “Black Mirror” per tractar les repercussions que poden ocasionar les noves tecnologies a la societat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *