National Honor Society

.

MOLTES FELICITATS!!!!!

Ens plau informar que la Nerea Mateo, exalumna que el curs passat va finalitzar la seva etapa de l’ESO al centre i va obtenir una beca pels Estats Units, ha estat escollida per a la National Honor Society (NHS), és la primera estudiant internacional escollida a Minessota!

“National Honor Society (NHS) membership has been the true mark of student achievement for over 100 years, but it goes far beyond a report card. By empowering, championing, and recognizing well-rounded students, NHS provides schools with a values-based framework to elevate a culture of scholarship, service, leadership, and character”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *