GOOGLE DRIVE: PERMISOS I DOCUMENTS COMPARTITS. ALUMNAT DETECNOLOGIA DE 1R I 4T D’ESO

Les carpetes de Google drive ens han sigut de gran utilitat durant el curs per compartir documents, informacions i treballar en equip.
Hem après els drets d’edició de les diferents carpetes i documents d’ús compartit.
Teníem una carpeta per aula, on l’alumnat només tenia permís de lectura i des d’on es descarregava els corresponents documents per treballar.
Cada alumne/a tenia una carpeta compartida amb la professora per tal d’entregar els treballs i rebre els corresponents comentaris per poder millorar. A més a més, pels treballs en grup tenien una tercera
carpeta de treball amb els diferents membres del grup.

Hem après també que l’ordre és molt important per trobar els fitxers i hem emfatitzat en el coneixement dels permisos d’edició i lectura de cada carpeta i en com descobrir qui hi té accés.