FORMACIÓ DE SUPORT VITAL BÀSIC

El passat 23 d’abril, els alumnes de 3r d’ESO van fer la part pràctica del curs de Suport Vital Bàsic.

Aquest procés de treball va ser iniciat pel Consell Català de Ressuscitació (CCR), l’any 2007, per tal d’incloure aquestes pràctiques dins del currículum escolar dels nostres alumnes.

Conèixer les tècniques de Suport Vital Bàsic significa conèixer com salvar vides. A aprendre és fàcil i només comporta unes poques hores lectives anuals.

Les professores Lorena Díaz i Montse Hernández van ser les encarregades d’impartir aquesta formació a les aules de tercer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *