ÀMBIT D’IDIOMES

L’àmbit d’idiomes està format per professorat del departament de llengües estrangeres, i d’altres departaments relacionats amb el projecte plurilingüe de centre que es va impulsar al llarg dels 2 cursos que vam ser centre GEP (Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme).

La funció d’aquest àmbit és principalment vetllar pel plurilingüisme del centre i participar en projectes d’àmbit internacional.

Aquest curs estem centrant la nostra tasca en el eixos següents:

-Continuar impartint  matèries no lingüístiques en llengua anglesa, que es va impulsar amb el GEP, i que gràcies a tots aquells professors i professores que han acceptat fer servir l’anglès com a llengua vehicular de les seves classes ha estat possible continuar amb aquesta dinàmica en el present curs a diferents matèries i nivells.

-Continuar amb els projectes eTwinning en el centre. La idea és treballar de forma transversal amb l’àmbit de projectes i anar més enllà creant projectes no només entre diferents professors del centre sinó també amb professors d’altres països d’Europa, donant-li la possibilitat al nostre centre d’obtenir certificats de qualitat de la Unió Europea.

-D’altra banda aquest formem part del programa Erasmus+ amb l’objectiu de millorar la pràctica de la metodologia AICLE a través de cursos i estades formatives a centres d’Itàlia, Romania i Noruega, per conèixer exemples de bones pràctiques educatives i poder importar-les al nostre centre.

– Ampliar els intercanvis de segones llengües a Itàlia i Alemanya i continuar amb els intercanvis de França amb els alumnes de 3r d’ESO amb possibilitats d’ampliar a d’altres nivells educatius.

– Ampliar el programa dels Auxiliars de Conversa a la resta de segones llengües del centre, Francès, Italià i Alemany.

– Des de la matèria de francès continuar amb la preparació dels alumnes a les proves oficials DELF dels nivells A2, B1 i B2 a partir de 4t d’ESO, per 3r any consecutiu i fins ara amb un percentatge d’aprovats del 100%. Ampliar aquestes proves de nivell a la resta de segones llengües estrangeres, l’Italià i l’Alemany.