TREBALLEM EL PROJECTE INTERDISCIPLINAR

Els dies 24, 25 i 26 d’abril els alumnes de 5è vam treballar el projecte interdisciplinar. Aquest curs hem après i descobert diferents aspectes sobre la vedella del Ripollès. És un treball que s’emmarca dins el projecte “Ens mengem les valls” pensat i liderat per l’associació  “Ripollès Leaders” i que nosaltres des de l’escola hem treballat dins i fora de l’aula realitzant diferents activitats.

Dues de les activitats que vam portar a terme van ser:

• Una excursió a una explotació de vaques a Ribes Altes a Cal Ramon. Ens van explicar com cuidaven les vaques i els seus vedells.
  • Visita a la Cúpula del Gustum, una experiència molt i molt divertida. Consisteix en la visualització de determinats videos de productes alimentaris en un ambient visible des de 360º. Molt emocinant!!!

Va ser un projecte engrescador.