Preinscripció curs 2016-2017

• Publicació de l’oferta: entre el 25 i el 27 d’abril de 2016
  • Presentació de sol·licituds: del 2 al 13 de maig de 2016
  • Publicació de les llistes de sol·licituds amb la puntuació provisional: 23 de maig de 2016
  • Termini per presentar reclamacions: 24, 25 i 26 de maig de 2016
  • Sorteig del número de desempat: entre el 24 i el 26 de maig de 2016
  • Publicació de la llista e sol·licituds al centre amb la puntuació definitiva, dels infants admesos i, si escau, de la la llista d’espera: 3 de juny de 2016.
  • Període de matricula: del 6 al 10 de juny de 2016

Documentació identificativa

El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat de la documentació següent:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o nena, si en disposa.