COMUNICAT INSTITUT ESCOLA

Bona tarda,
Després del comunicat del Consell Comarcal del Ripollès i havent valorat amb l’Ajuntament de Ribes de Freser la situació meteorològica s’ha acordat que:
1-DEMÀ S’OBRIRÀ EL CENTRE PER ATENDRE A TOT L’ALUMNAT QUE HI PUGUI ARRIBAR AMB NORMALLITAT ( INFANTIL, PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA)
2- Els docents tindrem en compte que faltaran alumnes i per tant els exàmens… es podran fer un altre dia.

INFORMACIÓ
– El Consell Comarcal del Ripollès ha anul·lat les línies de transport escolar, per tant, els alumnes transportats demà no tindran aquest servei.
– La línia de transport regular de Ripoll a Ribes sí circularà amb normalitat, per tant, l’alumnat de Ripoll i Campdevànol tindreu servei de bus.
– Els docents intentarem arribar al centre per poder fer les classes corresponents.

ALERTA!!!
Si durant la nit el temps empitjorés, demà el matí faríem un altre comunicat en funció de la situació del moment.

Cordialment,
L’Equip Directiu