Avís per demà dia 26/1/2017

Us comuniquem que a causa de l’episodi de neu, s’ha suspès per demà el transport escolar de la comarca.
Aquesta tarda l’alcaldia, conjuntament amb els directors dels diferents centres escolars de la vila, han acordat mantenir oberts els centres escolars en l’horari habitual. Tot i així les classes lectives quedaran suspeses ja que es preveu una notable absència d’alumnes i professors.
Pels alumnes que acudeixin a l’escola es mantindrà el servei de menjador amb normalitat. Recomanem a totes les famílies que no resideixin a Ribes de Freser, que s’abstinguin de desplaçar-se