Mesura el teu malbaratament

Els nens i nenes de Cicle Mitjà de l’ escola participen en un Projecte de mSchools EduHack edició 17-19.

Aquest projecte tracta de conscienciar la comunitat educativa de la necessitat de revisar els seus protocols d’ús dels recursos diversos que són necessaris per a la vida en un centre educatiu; en concret, es tracta de rebaixar els consums de llum, aigua, paper, envasos i embolcalls d’esmorzars, de manera que s’aconsegueixin centres més eficients. Es tracta no ja d’una qüestió de reducció de despesa econòmica (que pot ser molt interessant pel fet que els diners que s’estalviïn poden invertir-se en altres projectes), sinó pel fet de ser el màxim de respectuosos amb el medi ambient.