Mesura el teu malbaratament

Hem acabat el pilotatge del projecte iniciat al mes de març “Mesura el teu malbaratament”, amb els alumnes de Cicle MItjà.

Podeu trobar més informació al web del projecte EduHack

SESSIÓ 1

Presentació projecte mirant aquest vídeo .

Conversa per expressar el que el vídeo ens ha transmès.

SESSIÓ 2

Ens convertim en Superherois

SESSIÓ 3

Revisar i analitzar les factures del centre escolar

SESSIÓ 4

Pluja idees per definir “malbaratament” i propostes de millora, gravades amb l’ eina veu del Google drive

SESSIÓ 5

Inici recollida de dades amb el formulari Google

SESSIÓ 6

Analitzar les dades recollides, imprimir i penjar-les en un mural.

RECOLLIM RECOMPENSA

SESSIÓ 7

Iniciar la campanya de sensibilització : Pensar els guions, gravar i editar els vídeos, fer recerca d’ imatges per crear els rètols, finalment enllaçar imatge-vídeo( app realitat augmentada).

SESSIÓ 8

Elaborar pòsters de conscienciació amb el programa Canva

SESSIÓ 9

Preparar exposicions per grups. Cada grup ha de fer un mural amb imatges per explicar el projecte.

Explicar el projecte a la resta de l’ escola per grups.

RECOLLIM RECOMPENSA

SESSIÓ 10

Dissenyar i preparar el recorregut energètic perquè la resta de l’ escola el pugui realitzar amb les tauletes o mòbils.

SESSIÓ 11

Crear projectes amb l’ Scractch : tercer i quart

SESSIÓ 12

RECOMPENSA Jugar, gaudir i passar una bona estona demostrant  tot el que hem après amb els nostres JOCS

SESSIÓ 13

Segona recollida de dades

SESSIÓ 14

Analitzar les gràfiques i avaluació de les millores.

SESSIÓ 15

Cada alumne ha  d’ omplir un formulari individual d’ avaluació del projecte.

RECOMPENSA FINAL

diari del projecte

Aprofitant el resum de cada sessió,  com a recompensa he creat el DIARI amb fotos, imatges per poder veure a casa els vídeos i no oblidar la importància dels missatges que tant bé han sabut transmetre a la resta de l’ escola.

MOLTES GRÀCIES A TOTS/es PER LA FEINA FETA.