La Chase des Oeufs de Pâques!

Els alumnes de 6è s’han dedicat a caçar ous de Pasqua pel pati de l’escola durant la classe de francès d’aquesta setmana. Per parelles i donant les indicacions en francès havien de trobar els ous amagats. D’aquesta manera hem conegut una tradició  francesa per les festes de Pasqua.

Sembla que a  França, des del Dijous Sant fins el Dissabte Sant, les campanes de les esglésies deixen de sonar en senyal de dol.  Es diu que mentre les campanes no sonen, van fins a Roma per ser beneïdes pel Papa i que tornen carregades d’ous de xocolata pels nens. Així quan el diumenge repiquen les campanes, apareixen ous amagats pels jardins de França.

Aquí podeu veure la cacera que han fet els  alumnes de sisè: