INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES: AUXILIAR D’ANGLÈS PEL CURS 19-20

Benvolgudes famílies,

Des de la Direcció de l’Escola i la Junta de l’AMPA tenim una proposta per presentar-vos de cara al proper curs 19-20. La proposta ateny a tots els cursos (de P3 a 6è) i va relacionada amb l’assignatura d’anglès com a llengua estrangera.

Amb l’objectiu  de dotar de més recursos al claustre de professors per a l’ensenyament d’aquesta llengua i als nens i nenes per al seu aprenentatge, es vol incorporar la figura d’un auxiliar. Es tractaria d’una persona amb l’anglès com a llengua nativa que donaria suport a classe i permetria millorar la pràctica de les diferents habilitats a treballar, especialment la de conversa.

Per tal de poder explicar-vos els detalls del funcionament i el cost que representarà la incorporació d’aquest auxiliar i conèixer la vostra opinió sobre la proposta, us convidem el proper dijous 30 de maig, a les 17.15h a la biblioteca de l’escola.

A la reunió també aprofitarem per explicar-vos com funcionarà la compra dels llibres de text per el curs vinent que recordeu que només es podrà fer a través del web.

We look forward to see all of you next Thursday!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *